לילה מגניבה. רמנת התחיל

ערב טוב חברים. אני Rachna Aggarwal מברך את כולכם מאוד ב-nonveg story.com. אני מעריץ גדול של הסיפורים הסקסיים המגניבים שלו. היום אני מספר לך את הסיפור הסקסי שלי. חשבתי במשך ימים רבים שגם אני בהחלט אספר לכם את סיפור המין של מערכת היחסים הבלתי לגיטימית שלי. אז היום אספר לכם את הסיפור שלי.


רמנת השתייך לצוות הידב. הוא היה תושב כפר בנוידה. אבל הוא היה מאוד מגניב. הגיל יהיה בערך 18 20. הוא היה חוזר הביתה מוקדם ב-6 בבוקר. מכין ארוחת בוקר לילדים. היה מוריד אותם בבית הספר. ואז הוא היה חוזר ועושה את כל העבודה בבית שלי. הוא כמעט לא נח מהבוקר עד הערב. לאט לאט התחלתי לאכול הרבה טראקים מרמנת.


נהגתי לדבר איתו הרבה בזמני הפנוי. הו רמנת! אתה מאוד צעיר. למה אני לא אתחתן?יום אחד פשוט שאלתי אותו בצחוק.

היי BBG! יש לנו הלוואה של 5 לאך על הראש. כל הכסף הוצא על התרופות של באפו שלנו. הוא לקח את התרופה שלו שם. ובכל זאת, באפו לא שרד.כאשר רמנת התחיל לומר, עיניו נרטבו.


'אני מבין,' אמרתי והנחתי את ידי על כתפו הצעירה באהדה. 'ראמנת, אז אין לך חברים???' שאלתי, מרככת את מצב רוחו. הוא התחיל לצחוק.


אין BBG! אנחנו מאוד מתביישים בילדה', אמר בשפת הכפר. התחלתי לצחוק.

Read more

http://trishadehradun.in/
http://byrl.me/0bPTpzf
http://byrl.me/VZ1kcBA
http://byrl.me/ODBRQkU
http://byrl.me/F8akbEh
http://byrl.me/JeC7MOh

לאחר עזיבתו של בעלי, אני יכול לומר שהמשרת שלי הפך לחבר הגדול שלי, ידידי. הוא נהג להצחיק את הילדים שלי בצורה אחרת. הילדים שלי נהגו לאכול אוכל מידיו. נהג לשחק איתו גם.


ככל שחלפו הימים, נהייתי אובססיבי למשרת רמנת. עכשיו רציתי לנהל איתו מערכת יחסים פיזית בהקדם האפשרי. רציתי ליהנות מהגוף הצעיר שלו.


וואי BBG!! אלים! הוא אמר. Ramnath, יש לי כאבים עזים ברגל. בבקשה תלחץ על זה' אמרתי


היי BBG! הוא אמר. הגיע לחדר השינה שלי. לבשתי כותונת לילה מגניבה. רמנת התחיל ללחוץ על רגליי. התחלתי להנות מאוד. אבל לא רציתי ללחוץ על רגליו. הייתי צריך לאכול את הזין הצעיר שלו.


רמנת קצת מעל!! אמרתי


עכשיו הוא התחיל ללחוץ על הירכיים שלי. בכוונה שמתי את הלילה שלי. רמנת' היה מהופנט לראות את הגוף החטוב שלי. אבל הוא לא עשה לו דבר כזה. רציתי שהוא יחזיק אותי ופשוט יזיין אותי. אבל הוא היה באבא טיפש לגמרי. פתאום תפסתי אותו.


ראמאנת, הרווה את צימאוני היום! ממתי אני צמא לאהבתך! אמרתי הוא היה בהלם לגמרי. הוא פחד. הייתה זיעה על ראשו. לא לא BBG! מה אתה אומר! את המאהבת שלי. איך אני יכול לעשות לך את כל זה! הוא אמר.

Read more

http://byrl.me/fyl8uIn
http://byrl.me/t8Il85F
http://byrl.me/GYsIoZ0
http://byrl.me/sI4qN3h
http://byrl.me/pAhrCmY
http://byrl.me/iTMHC1z

רמנת!! אתה לא יכול לסרב לי. אני רוצה אותך הלילה בכל מחיר,' צעקתי בכעס כמו צ'פר שמנמן. כעסתי מאוד.

לא לא BBG!! אנחנו לא יכולים לעשות את זה! רמנת דיבר ויצא משם. חזרתי להתקשר אליו, אבל הוא כנראה היה קצת עצבני. הוא הלך לביתו. כעסתי מאוד כשהוא עזב. הייתי המאהבת שלו. איך הוא הלך אחרי שדיבר איתי? רציתי לנקום בו.


כשהוא הגיע למחרת, חישבתי אותו. הוא לא יודע שאני אעשה את זה.


אין BBG! אל תפטר אותי! אני ממש צריך כסף! הוא התחיל להפציר בידיים שלובות. נוכחתי לדעת שהגמל הגיע עכשיו מתחת להר.


אני אשכור אותך שוב, אבל תצטרך להשלים את העבודה שהשארת לא גמורה אתמול בלילה. בכל פעם שאני מזמין אותך לחדר, אתה חייב לבוא! אמרתי בבירור לרמנת. הוא התחיל לחשוב שוב. אבל הוא היה זקוק מאוד לכסף. לקחתי את זה. כשהיה לילה, סימנתי בעדינות לרמנת ואמרתי לו להרדים את הילדים בחדרו ואז לבוא לחדר שלי.


רמנת הגיע לחדר שלי בשעה 22:00. לבשתי כותנת לילה שקופה אדומה. רמנת הגיע למיטה שלי. פתחתי את כפתורי החולצה שלו בידיים שלי. הוא היה עירום מלמעלה. הוא היה רק ​​בן 18. הוא היה ילדה בנקה צעירה ומגניבה מאוד.

Read more

http://byrl.me/LoSxbXG
http://byrl.me/EDuZCE2
http://byrl.me/4MCge8r
http://byrl.me/uG8QLQX
http://byrl.me/QAHMZEF
http://byrl.me/lQm9mig

תמצוץ אמא שלי!! הזמנתי


וואי BBG!! הוא דיבר ואמא שלי התחילה לשתות. אהבתי את זה מאוד. עברו יותר משלושה חודשים מאז שהבעל נסע לבנגלור. לא אכלתי שום זין במשך כל 3 החודשים. במשך כל 3 החודשים אף גבר לא נישק אותי. אבל היום אגשים את כל הרצונות שלי. חשבתי.


Ramnath אמא שלי התחילה לשתות. לקחתי את ידי מתחת לבטן שלו ולקחתי אותה עד הכוס שלי. היא התחילה ללטף את הכוס שלה והחלה להצביע בו אצבעות. רמנת שתה כמו איש טוב אמא שלי. רמנת! אל תיבהל, שתה את החלב שלי בהתחשב בי בתור אשתך ותזיין אותי כל כך חזק שאני יכול לצרוח' אמרתי.


אני אשתך להערב! הצצתי בו.


רמנת עלה על הכוס שלי והתחיל לשתות את הכוס שלי. הוא שתה את הרע שלי בכיף. הוא גם מישש את הכוס שלי מהר מאוד ביד אחת. הוא מישש את הכוס שלי כמו מכונה. עכשיו רמנת הכניס את הזין שלו לכוס שלי. בעלי וירנדרה דפק אותי הרבה, אז הכוס שלי נקרע מאוד. הזין של רמנת נכנס למחילה שלי בקלות רבה.

Read more

http://byrl.me/l4eqViZ
http://byrl.me/ygS48Gp
http://byrl.me/25hw1GT
http://byrl.me/pZT8yi7
http://byrl.me/57SsmTL

הוא התחיל ללקק אותי כמו נבל. ראמנת החל להכות את הזין שלו במהירות בידו. אמא המשיכה לפתוח את פיה כדי לשתות את הסחורה שלה. לאחר זמן מה, המגרש של פוך פוך יצא מהזין שלו ונכנס ישר לתוך הפה שלי. שתיתי את כל הדברים שלו. אחרי זה חברים, הרגתי את התחת שלי כשסיפרתי לו.

Comments